GymForYou | Oferta
15552
page,page-id-15552,page-template-default,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-theme-ver-7.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.5.2,vc_responsive
 

Oferta

zróżniowane urządzenia i wyszkoleni trenerzy

Treningi w naszym klubie

to gwarancja doskonałej formy
ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE

ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE

BRZUCH/POŚLADKI
Zajęcia poprawiają kondycję fizyczną, kształtują figurę oraz poprawiają zdrowie. Zajęcia są idealnym sposobem na płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki , oraz wzmocnienie mięśni grzbietu. Trening nie obciąża kręgosłupa ani stawów. Celem zajęć jest rozbijanie podskórnej tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud oraz ujędrnianie ciała.

KAMAGON BALL
Kamagon to gumowa piłka wypełniona wodą. W zależności od tego, ile wody wleje się do wnętrza, taki uzyskuje się ciężar piłki. Do stabilizacji i mobilizacji mięśni Kamagon wykorzystuje zjawisko inercji, czyli bezwładności. Większość przyrządów trenuje jedną, ewentualnie dwie grupy mięśniowe, Kamagon natomiast mobilizuje do pracy wszystkie grupy naraz i buduje je równocześnie. Dzięki temu pracują tzw. taśmy mięśniowe potrzebne do pracy całego ciała, tak w każdej dyscyplinie sportowej, jaki i w fitnessie.

KETTLEBELLS

Zajęcia dla każdego, kto chce połączyć wysoką skuteczność treningu siłowego i wytrzymałościowego z jednoczesnym podnoszeniem ogólnej sprawności i koordynacji ruchowej.
Trening z kettlebells  jest najbardziej wydajny zarówno pod względem spalania kalorii jak i rzeźbienie wyglądu ciała. Błyskawicznie pomaga schudnąć, ujędrnia brzuch, uda i pośladki, koryguje wady postawy, poprawia elastyczność i ukrwienie ścięgien oraz dotlenia organizm.

 

FITBALL
Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich również dla osób ze schorzeniami kręgosłupa i stawów. Fit Ball to trening ogólnorozwojowy, którego celem jest wzmocnienie mięśni grzbietu, zwiększenie ruchomości w stawach, poprawa kondycji. Polecany w schorzeniach neurologicznych, a także przy korekcji wad postawy i rehabilitacji.

 

Power Pump
Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z użyciem specjalistycznej sztangi. Celem zajęć jest poprawa wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego wzrostu ich obwodów, utrata tkanki tłuszczowej oraz uzyskania pięknego zarysu mięśni, to trening dla całego ciała.

 

TRENING OBWODOWY
Prosty zestaw kilku ćwiczeń na wszystkie partie mięśniowe ułożony w obwód. Wykonujemy ćwiczenia jedno po drugim. Idealny na początek również dla tych, którzy dopiero zaczynają z siłownią czy fitnessem.

 

Cross
Zajęcia o charakterze wytrzymałościowo – wzmacniającym maja na celu poprawić kondycję ruchową , szybkość , zwinność , wytrzymałość, równowagę oraz siłę, wzmocnić mięśnie i ogólną kondycję.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Ćwiczenia nastawione na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. Efektem ćwiczeń jest poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcja przykurczy mięśniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgosłupowi. Polecane dla wszystkich, a w szczególności dla osób o siedzącym trybie pracy oraz osób z bólem pleców i karku.

 

TRX
Zajęcia typu TRX to trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa.

CORE & FLEXIBILITY
Cześć CORE skupiaja się na wzmocnieniu mięśni brzucha i pleców. Część FLEXIBILITY skupia się z rozciągnięciu całego ciała z naciskiem na rozciągnięcie stawu biodrowego oraz pleców.

GT GROUP TRAINING
Zaprojektowano z myślą o różnorodności, zmienności oraz jakości wykonywanych ćwiczeń́. To spójny program, który zawiera ćwiczenia niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania całego aparatu ruchowego. Periodyzacja treningu wyraźnie wyróżnia go na tle innych systemów. Dzięki treningom GT otrzymujemy coś więcej niż smukłe, wysportowane ciało. Wraz z widocznymi zmianami estetycznymi w bardzo szybkim tempie obserwujemy wzrost możliwości naszego organizmu.Group Training jest jednym z najbardziej docenianych treningów z grupy funkcjonalnych. Każdy trening składa się z precyzyjnie ułożonych części, które łącząc się w jedną całość tworzą konstrukcję fundamentalną dla każdego organizmu.

ZAJĘCIA CHOREOGRAFICZNE

LATINO
Zajęcia taneczne, polegające na układach choreograficznych. Zajęcia mają na celu poprawić koordynację, usprawnić nasz układ sercowo-naczyniowy, podnieść wydolność organizmu i także spalić tkankę tłuszczową, zajęcia składaja się z rozgrzewki tanecznej, z ćwiczeń techniki tańca.

 

Zumba
Zumba to idealne połączenie prostych kroków tanecznych, doskonałych kombinacji ruchów i ruchów tańców latynoamerykańskich. Zajęcia mają na celu poprawić sylwetkę i pozwolić w krótkim czasie zrzucić zbędne kilogramy, poprawić kondycję i wyzwolić jak największą dawkę energii , oraz wzmocnieniu nóg i pośladków.

 

Step
Zajęcia choreograficzne wykonywane przy użyciu stepu, które mają na celu poprawić kondycję, koordynację i pamięć ruchową. Zajęcia na stepie pomogą wzmocnić mięśnie i zwiększyć wydolność układu sercowo-naczyniowego. Układ chorograficzny podczas zajęć polega na odpowiednio zmodyfikowanych krokach oraz elementach tańca, który jest doskonałym sposobem na spalenie dużej ilości kalorii.

ZAJĘCIA BODY & MIND

Pilates
Pilates to trening całego ciała polegający na mobilizacji mięśni głębokich, głównie mięśni dna miednicy i mięśnia poprzecznego brzucha. Głównym celem ćwiczeń jest wzmocnienie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, smukła sylwetka, płaski brzuch, większa świadomość własnego ciała oraz odciążenie kręgosłupa i uelastycznienie ciała.

 

Joga
Polega na pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Celem zajęć jest osiągnięcie harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Zajęcia Jogi polegają na wykonywaniu określonych pozycji mając na celu uruchomienie całego ciała oraz rozszerzenia granic naszej świadomości.

 

Stretching
Rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni, zwiększenie ruchomości w naszych stawach – to główne walory tych zajęć. Zajęcia mają na celu zwiększenie ruchomości stawów, poprawę koordynacji całego ciała oraz poprawę krążenia. Streching doskonale obniża poziom stresu, rozluźniając spięte mięśnie i ujędrnia sylwetkę.

SPINNING

Zajęcia na rowerkach stacjonarnych, to połączenie treningu grupowego z treningiem kolarskim na rowerze stacjonarnym. Polega na rytmicznej jeździe na rowerze w grupie do porywającej i motywującej muzyki. Trening ma charakter wytrzymałościowo-siłowy i powoduje duże spalanie kalorii , przeznaczony jest dla każdego niezależnie od poziomu wytrenowania.

 

Low – Zajęcia w przedziale 65-75% HR. Zajęcia o niskiej i średniej intensywności wysiłku sprzyjające spalaniu tkanki tłuszczowej polecany dla osób początkujących.

 

Hill – Zajęcia w przedziale 75 – 85% HR. Praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda po terenie górzystym z domieszką płaskich odcinków. Celem treningu jest podniesienie progu przemian beztlenowych oraz zwiększenie wytrzymałości siłowej. Trening polecany dla osób średnio-zaawansowanych.

 

High – Zajęcia w przedziale tętna 75-85%HR. praca w górnych granicach tętna tlenowego, jazda w mieszanym terenie górzystym i płaskim z odcinkami z szybką kadencją. Celem treningu jest podniesienie progu tlenowego oraz zwiększenie tolerancji na wyższe tętna. Trening polecany dla osób zaawansowanych.